OMG! J+A= JA!

... Igår hände massor av saker. Ska jag berätta allt? Nej jag orkar inte... Men okej då!

Jag kommer dit i en jättesnygg klänning, jag kommer dit med J och J. Jag och tjejerna hänger av oss våra kläder och spanar in festen. Eeh, vad tråkigt..? Alla sitter på stolar och äter lite grejer. Jaa då är ju det enda man kan göra att storma festen med armen i luften. Så jag drar med mej tjejerna till dansgolvet och snart hänger alla på. Efter några låtar går jag ut och får ett glas vatten. Det är där jag ser de, A och J. OMG! A har ju en flickvän F. Den söta, snygga A har en flickvän som är söt populär och supersnäll. Han kommer nära och börjar leka med J's hår. Jag kan se hur nervös hon är. Jag har tur att de inte ser mig där jag står i hörnet. A böjer sig fram och kysser J hårt på läpparna. Jag blir så chockad att jag tappar mitt glas. De fortsätter att kyssas och håller armarna om varandra.


Vill ni veta vad som hände sen kommentera!


Kommentarer
Postat av: Alyssa

Ja snälla fortsätt!

2010-10-30 @ 13:10:06
Postat av: k

freaking bok!

2010-10-30 @ 14:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0